24 Şubat 2023 Cuma

Kendo NW England "3.GODO-KEIKO" - 23.02.2023

Merhaba Arkadaşlar,

Bir başka GODO-KEIKO sonrası tekrar sizlerleyim.

Dün akşam Kuzey Batı İngiltere Kendo Grubunun 3. ortak çalışmasını gerçekleştirdik. 

Sistem daha bir oturdu artık. İnsanlar daha bilinçli ve daha istekliler. İlk çalışmada bazı katılımcılar bu etkinliği neden yaptığımızı ve ne oranda ciddiye almaları gerektiğini anlamamışlardı. Ancak, dün akşam da görüldüğü üzere başta bizler (Eğitmen tarafında oturanlar) olmak üzere orada bulunan herkes önemli bir sebepten bir araya geldiğimizin bilincindeydi. 

Ortada arkası dönük şahıs benim :)

Gary O'Dannell 7.Dan Kyoshi

Tony Hughes 6.Dan Renshi

Andy Fisher 6.Dan Renshi (Organizasyonu yöneten kişi)

Mark Needham 5.Dan

Akın Aşnaz 5.Dan

Miyuki Fisher 5.Dan 

Adam Cullen 5.Dan

Bu isimlerin dışında elbette ki bir çok 4.Dan ve diğer seviyelerden arkadaşlarda çalışmaya katılarak bizlerle Kendo deneyimlerini paylaştılar. Her birine ayrı ayrı bir kez daha teşekkür ederim.


Bir kez daha kendi adıma çok çok olumlu bir çalışma oldu. 1 saat 30 dakikalık çalışma içerisine 9 ayrı ve kaliteli keiko sığdırabildim. Benden çok daha kıdemli tüm kendocularla keyifle çalışma imkanı yakaladım.

Elbette ki, benimle çalışma nezaketi gösteren tüm diğer arkadaşlarla da güzel ve umarım onlar için faydalı olabildiğim çalışmalar gerçekleştirdim.

Bir sonraki Dan sınavıma tam olarak 1,5 yılım var. 

Üzerinde çalıştığım bazı teknikleri dün rahatça sergileyebilmeme rağmen, bazılarını ya hiç yapamadım ya da istediğim oranda başarı elde edemedim. Doğrusu bu çalışma hangi noktalarda eksikliklerim olduğunu bir kez daha gösterdi.

Hocalardan  aldığım yorumlar her ne kadar güzel olsa da , beni bir sonra ki basamağa taşıyacağını inandığım bir iki tekniğin üzerine daha çok düşmem gerektiğini gördüm.

İlerleyen aylarda bunun gibi çalışmaların daha da faydalı olacağına inanıyorum. 

Bir sonra ki yazı da görüşmek dileği ile :)

Saygılarımla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...