10 Şubat 2023 Cuma

Deprem !

 


Merhaba Arkadaşlar,

Hepimizin başı sağolsun, herkese acil şifalar diliyorum.

Gölcük depremini İstanbul'dan, Adapazarı depremini ise Kocaeli'nde iken yaşamış biri olarak. Ve o dönemlerde özellikle Gölcük ve çevresini bir çok kez görmüş biri olarak. Özellikle de depremden önceki bir kaç saati neredeyse Gölcük sahilinde arkadaşlarımla geçirmeyi planmış ama işden geç çıktığım için gidememiş ve belki de sırf bu nedenle bugün hala hayatta olmam tamamen belki de benim kaderimdi.

Ancak, o gece bir çok arkadaşımı , öğretmenimi , komşularımı ve sevdiğim dostlarımın öldüğünü öğrendim. 

1997 - 1999 yıllarında Kocaeli Üniversitesi, Gemi İnşaat Bölümünü bizzat Gölcük'te okudum ve yaşadım. Ve sadece 1-2 ay kadar önce İstanbul'a ailemin yanına tekrar taşındım. Bu yüzden bir çok arkadaş edinme fırsatım olmuştu.


Bu geçtiğimiz hafta yaşanan acı anladığım kadarıyla Gölcük depreminden kat kat daha büyük, hayatını kaybetmiş olan tüm dostlarımıza Allahtan rahmet, geride kalabilen ve bu zor şartlarda ayakta kalabilmeye çalışan gene tüm dostlarımıza Allahtan şifa ve sabır diliyorum. 

Kısa keseceğim, çünkü daha fazla söylenecek bir şey yok.

Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...