17 Mart 2024 Pazar

Dogum Günüm Kutlu Olsun :)

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir yıl yeni bir yaş ile gene karşınızdayım.

Yazılarımı takip edenler biliyor ki, bugün aynı zaman da Kendo'ya başladığım tarih benim için.

47 yıllık hayatımın son 23 senesi Kendo ile geçti ve görünen o ki daha bir çok yıllar daha geçecek gibi görünüyor.

Dilerim tüm Kendo'yu veya diğer bağlı disiplinleri severek yapanlar benim gibi uzun seneler keyifle yapmaya devam edebilirler.


Bu yıl sevgili eşim bana hoş bir sürpriz yaptı, açıkcası çok şaşırdım. Hangi ara ve ne zaman planlayıp eve soktu bu hediyeyi bilmiyorum.


''KenPro Bogu Çantası'' ve "KenPro Shinai Çantası'' !!!

Görünce ne diyeceğimi şaşırdım doğrusu, yani her zaman ofiste elimin altında bir sürü oluyordu ama hiç alıcı gözüyle oturup incelememiştim. Ve yüksek fiyatını da düşününce (bence bizim için bir hayli pahalı bir çanta doğrusu) her halde hiç bir zaman almayı düşünemezdim.

Patronuma göre yapılmış olan en iyi ve kaliteli Bogu çantası, benim ilk izlenimim hala aynı ''kesinlikle güzel ama pahalı görünüyor''.

Piyasalardaki en büyük sıkıntı genelde efektif bir Bogu çantası bulmanın zorluğu olmalı. Benim kişisel zevkim ''eller serbest'' mantığı ile sırt çantalarını kullanmayı tercih ediyorum. Büyük bir çoğunluğundaki problem içine konulan Bogu , Hakama-gi ve diğer tüm eşyalarla birlikte çok fazla ağırlık oluşturması ve bir noktada çanta bu hayata daha fazla dayanamıyor oluşu ve ya omuz askıları ya el askısı veya türlü türlü dikiş noktaları patlıyor oluşuydu.

Bir başka problem ise, XL veya XXL ölçülerinde malzemeye sahip olan kişilerin eşyalarını koyabilecekleri boyutta çanta bulamıyor oluşları ve bu yüzden de tekerlekli (Roller) tipi çantaları almak zorunda kalıyorlar.

Biz ilk KenPro çantalarını ofise getirttiğimiz de ilk işimiz elimizdeki en büyük DO'yu alıp içine sokmak oldu. Kesinlikle çok rahat bir şekilde sığdı. Bahsettiğim DO bel çevresi 115cm'den büyük insanların giydikleri ve üretilen en büyük DO !


Çantanın dikişleri sağlam ve malzeme kalitesi çok yüksek görünüyor. Bu ay sonundaki seminerde kullanmayı düşünüyorum. Sanırım sadece özel etkinliklerde kullanacağım , benim için hem fazla lüks gibi hissediyorum. Bayramlık niyetine kullanırım. HAHAHAHAHAHA

Bayramlık Bogum (Preator Set ve Bambu DO) ve Bayramlık Bogu ve Shinai çantam oldu. 

Evet arkadaşlar, KenPro çantalar soklarımıza girer girmez 2-3 gün içinde tükeniyor. Şu anda elimizde sadece Beyaz set kaldı. Sanırım Japonya dışında bu ürünü satabilen tek firmayız. :)

Tekrar görüşmek dileği ile. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...