28 Ağustos 2011 Pazar

Kendo

Bir çok internet sitesinde size Kendo'nun tarihi hakkında bir sürü benzer şeyler okuyabilirsiniz.
Burada ise sadece benim Kendo geçmişimi okuyacaksınız.
Benim zihnimdeki kendo yada Kendo ile yaşamımı paylaşmak isterim.

17 Mart 2003 de kendo'ya başladım.
İstanbul Kendo Kulübü ndeki ilk dersimiz gerçekten heyecan vericiydi... ve bir o kadar da ilginçti.
Şanslı olduğuma inanıyorum çünkü daha sonraları bir çok kez karşılaşacağımız gibi aslında Kendo yapan veya yapmak isteyen insan sayısının ne kadar az olduğunu görecek ve ilk dersimdeki 6-7 kişilik başlangıç ekibinin ne büyük bir nimet olduğunu anlayacaktım.

ilk dersimiz ; selam, duruş ve yürüyüşten oluşmuştu.

sanırım bir çok insan gibi benimde ilk dersten ayağımın altı su toplayıp , açılmıştı derisi  :)

Ayağının altındaki derinin su toplaması ve ardından derinin açılması , kendo da karşılaşılan bence ilk test !
Neticede daha elinize shinai'yi almadan , yanlızca yürüyerek kendi kendinizin canını yakıyorsunuz, ve hemen ardından bunu sorguluyorsunuz.

Benim için Adımlar kendo da herşey demek ! Ciddi anlamda en önemli nokta diyebilirim. Yada en önemli noktalardan biri diyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...