10 Haziran 2023 Cumartesi

Kendo NW England "5.GODO-KEIKO" - 09.06.2023

Merhaba Arkadaşlar

Gene ve tekrar bir başka ''Godo-Keiko'' ile sizlerle beraberim.

Godo-Keiko bence son derece başarılı bir fikir oldu diye düşünüyorum. Birleşik Krallık her ne kadar Kendo konusunda eski bir Avrupa ülkesi olsa da hala aklımın alamayacağı kadar da birbirinden bu kadar uzakta ve kendi başlarına çalışan bir sürü kulüp var.

Daha önce de bahsettiğim gibi bu ülke de herkes birbirine giderek Kendo paylaşabiliyor. Ama yaşam alanları birbirinden uzak olduğu için herkesi bir arada görebilmenin bir kaç yolundan biri sanırım ki bunun gibi ufak ve yerel organizasyonlar düzenlemekten geçiyor.

Şunun şurasında 1 yıldan birazcık daha fazla bir süre sonra (seneye Ağustos) Rokudan sınavıma gireceğim. Bu yüzden Godo-Keiko gibi etkinlikler benim için çok ama çok önemli bir hal alıyor.

Her ne kadar Avrupa'da sınavıma girmeyi planlasam da bazen gerçekten de Japonya'ya gidip orada sınava girmek istiyorum. Lanet olsun ... fakirim. :(



Andy Fisher 6.Dan Renshi (Organizasyonu yöneten kişi)

Akın Aşnaz 5.Dan

Miyuki Fisher 5.Dan

Eğitmen sayısı ve katılımcı sayısı bu çalışmada biraz azdı diye düşünüyorum. 3 adet eğitmene ek olarak seviyeleri 4.Dan olmak üzere toplamda 14 kişi birlikte güzel bir çalışma yaptık.

Neden bilmiyorum ama özellikle bu son dönemlerde kendimi bazı açılardan güçlü ve yeterli hissederken bazı açılardan da yaptığım Kendo yu beğenemiyorum.

Hatta bazen acaba karşımdakiler çok mu sıkılıyorlar benimle çalışırken diye de defalarca düşünüyorum. Çünkü her çalışmamı videoya kaydediyorum ve her izlediğimde kendimi ben bile sıkıcı buluyorum.  :(

Neyse ki önümde daha vakit var ve nerede hata yaptığımı üç aşağı beş yukarı biliyor gibiyim. Düzeltebilirim tabi eğer daha çok antreman yapabilirsem.


Bir sonra ki yazımda görüşmek dileği ile. :)


Saygılarımla


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...