23 Temmuz 2023 Pazar

Myrmidon Bogu

Myrmidon Bogu 


Merhaba Arkadaşlar

Daha önce de bahsetmiş olduğum gibi bu sefer sizlere ''Myrmidon Bogu'' ile fikirlerini anlatması için eşim ile birlikteyim.

Sanırım soru-cevap şeklinde ilerlemek en mantıklısı olacak.

* Neden Myrmidon Bogu'yu seçtin canım? daha pahalı bir sürü seçeneğin de vardı!

İyi de bunu yanlış kişiye soruyorsun canım. Ben parasına bakmıyorum ki, koruyuculuğuna bakıyorum ... gerçekten her şeyi yazıyor musun ? 

Yani bana deseydin ''Kamui Bogu'' daha koruyucu bir Bogu o zaman gider ''Kamui Bogu'' alırdım.


* Myrmidon Bogu'yu ilk eve geldiği zaman farklı gelen yada değişik hissettiren bir şey oldu mu?

Dikişlerin yarattığı şeyler ... (parmakları ile bir şeyleri işaret etmeye çalışıyor hahaha) ... yastık gibi olan oluşumlar (hahahaha ... tarif edemedi yahu)

Koteleri biraz daha hafif diyebilirim.


* Myrmidon Bogu ile antremana da katıldın, bu konudaki fikrin nedir ? 

Yani ilk giydiğim zaman canım acıdı tabi. Ama bunun sebebi Bogu'nun kafa şeklime göre uygun şekli alması hemen olmadığı için ikinci antreman ve sonrasında çok daha fazla rahat ettim. Bunun dışında özellikle rakip tarafından yapılan bir vuruştan ötürü canım yanmıyor.

Hatta Kote'lerin koruyuculuğu yüksek olduğu için kesinlikle bir şey hissetmiyorum. Tabi ki bu rakip vurunca anlamıyorum demek değil sadece rahatsızlık verici bir acı hissetmiyorum demek istiyorum.


* Müşteriler özellikle ne soruyor? (Eşim de benim gibi KendoStar'da çalışıyor)

En çok ne kadar koruyucu diye soruluyor ve en büyük ilgi kadın müşterilerden geliyor.


Bu arada eşimin ağzından laf almak cidden zor. Deli etti beni şurada hahahaha...

Ben hiç Myrmidon Bogu kullanmadım ama şu ana kadar Myrmidon Bogu alan müşterilerin hepsinin ortak yorumunu buraya yazmakta sakınca görmüyorum. Hepsi son derece memnun ve tatmin olmuş durumda. Koruyuculuk anlamında açık anlamda en iyi Bogu setlerinden biri diyebilirim.

Acı eşiği düşük olanların sanırım göz bebeği konumunda :)

KendoStar ürünlerinden merak ettiğiniz ürünler olduğu taktirde sormaktan çekinmeyin lütfen.


Saygılarımla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...