1 Şubat 2022 Salı

Elveda Dostum


Selamlar

Yaklaşık 10 yıl önce minik bir dost edindim. 

“NİTO”

Yalnızlığıma ortak olur, birbirimize bakarız niyeti ile hayatıma aldığım bu ufak arkadaş tanıştığımızda neredeyse 2 aylık bir bebek sayılırdı. 

Birlikte hem keyifli hem de zor günler yaşadık ama en güzeli o her zaman yanımdaydı. 

İngiltere macerasına çıkarken beni en çok zorlayan konulardan biri de geride kedilerimi bırakıyor oluşumdu. Her ne kadar güvenilir ellere bırakıyor olsanız da aklınıza takılıyor. 

Kişilik olarak çok güzel bir kediydi. Her zaman sevecen ve paylaşan bir karakteri vardı. Eve kardeşi geldiğinde ona tek tek her şeyi öğretti ve paylaştı. 

Canım bir şeye sıkılsa her zaman yanıma gelip gözlerini gözlerime dikip uzanırdı ve otururdu. Bunu çok özledim doğrusu. 

Hep bir hayal kurdum , belki sizlere saçma yada komik gelecektir ama bir gün bir evladım olursa Nito’m ile birlikte yaşayıp büyüsün istedim   Çünkü biliyordum ki, Nito’m onu benden daha çok sevip koruyacak ve hep yanında olacaktı  

Nihayetinde ise, dün güzel kedim gözlerini sonsuza kadar yumdu. Umarım onun için bir cennet vardır. Umarım huzurludur. Umarım ölmeden önce beni bir kerecik bile olsa hatırlamıştır. Umarım dostumla bir gün gene karşılaşırız. 

Elveda Nito’m



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...