10 Şubat 2013 Pazar

İTÜ Kendo Kulübü

Merhaba Arkadaşlar,

"İstanbul Teknik Üniversitesi Kendo ve Iaido Kulübü" açılmış bulunmaktadır. (burada bir açılış müziği ekleyebilseydik süper olurdu)

Elbetteki "Zekken" de bu kadar uzun halde bir kulüp adı yazmayacak "I.T.U" bu anlamda yeterli diye düşündük.



Kulüp kurma aşamalarında , her şey ile tek tek ilgilenen 2 arkadaşım olmasa bence bu kulüp sadece hayallerde kalırdı. Kendilerinin isimlerini henüz buradan ifşa etmeyeceğim. Ama kendilerine sonsuz teşekkürlerimi göndermeyi büyük bir borç olarak görüyorum.

İTÜ, gerçek anlamda Kendo ve diğer tüm spor, sanat ve etkinlikler adına büyük bir kazanç diyebilirim. Öğrencilerine , çalışanlarına ve toplum bireylerine göstermiş oldukları büyük ilgi ve alaka ile bence önemli bir destek kaynağı diyebilirim.

Spor bölümü başkanının inanılmaz büyük desteği, gerçekten görülmeye değer. Kendisinden "Kendo çalışmak için uygun bir salon" talep etmemiz ile birlikte, bize tüm kapıları sonuna kadar açma nezaketinde bulunması gerçekten çok mutluluk verici bir andı.

Kendimize uygun basit ve küçük bir salonu sevdik , okul yönetimi sağolsun bizi kırmayıp isteğimize uygun bir şekilde salonu kullanmamız için bize tahsis etti.



Kulübümüze ilgi gösteren bir sürü arkadaşımız oldu, ama her şey de olduğu gibi sanırım ilkler daha iz bırakacak gibi görünüyor. İki tane yeni başlayan yada kulübün ilk iki yeni öğrencisi aramıza katıldı. Kendileri gerçekten büyük bir özveri ile gelip çalışıyorlar. Disiplinli , terbiyeli ve bilgiye susamış haldeler.

"Kendo hakkında ne biliyorum da, ne verebileceğim" diye çok düşündüm ilk başta. Oturup ciddi ciddi düşündüm, hatta daha sonra ayakta da bir süre düşündüm ama "yorucuymuş böyle yahu" diyerek tekrar oturdum.

Neticede az bile olsa bir şeyleri , iyi veya kötü bildiğimi fark ettim. Arkadaşlardan bu blog vasıtası ile özür dilerim. Ancak eldeki malzeme bu diyerek bir süre bana katlanmalarını rica etmek zorundayım. Kendileri için ve kendim için bilgilerimi artırmaya , çalışmalarıma daha dikkat ederek sürdürmeye dikkat edeceğim.

Umarım bu yeni kulüp hepimiz için ve ülkemiz için bir değer olabilir.

İyi bir şeyler yapmak adına güzel bir adım olabilir.


İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ KENDO ve IAIDO KULÜBÜ

www.kendo.itu.edu.tr





Kendinize iyi bakın dostlar,

Saygılarımla




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...