16 Mart 2012 Cuma

9 Yıl

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün 17 Mart 2012 .... tam 9 yıl önce bugün yani 17 Mart 2003 de Kendo'ya başladım.  :)

 Ne iyi yapmışım , değil mi ? .... ve cevaplar yükselir "Haayıırrrr ! "  :)

Geçtiğimiz 9 yıla dönüp baktığımda kendimdeki değişime ciddi anlamda şaşırıyorum. Kendo'nun bana kattıkları benim kendo'ya hiçbir şey katamayışımı  :P

İlk "İstanbul Kendo Kulübü"ne gidişimi , sarı ahşap banka oturup , çalışmayı izleyişimi.
İlk defa İmre (Sipahi) Sensei'yi izleyişimi.
İlk dersimi , ilk yürüyüş çalışmamı, ilk kata çalışmamı .... ve diğer bir sürü "ilk"leri  :)

İlk Bougumu giydiğimde ne kadar mutlu olmuştum. Hatta o akşam gece 03:00 e kadar bougu giyip, çıkarma konusunda Ertunç (Eryılmaz) Sempai'min bana ve Şemseddin (Moldibi) kardeşime hiç sıkılmadan gösterip her türlü saçmalığımıza katlanmasını asla unutamam.... Ertunç Sempai'm tekrar teşekkür ederim.

İlk Gi-keiko'm , allahım ne güzeldi  :) nasılda doya doya dayak yemiştim ...

İlk kez bir Japon Kendocu görüyorum ( aboww ) : Masami Kakuta
Muhteşem kişiliği, inanılmaz sabrı ve gösterişsiz ancak güçlü kendosu ile beni kendisine büyülemişti. ( Umarım eşim okumaz bu bölümü, kafamı kırar "gene kime büyülendin" diye )
Bana öğrettiklerini asla unutmadım, bana öğrettiklerinden hiç vazgeçmedim. Bir kez daha Domo Arigatoo Kakuta Sensei  :)

Keisei Takashima , ilk kez ikinci bir Japon Kendocu görüyorum :)  hahahaa... çok saçma ama doğru :)
Farklı bir hava getirmişti dojomuza, farklı bir bakış açısı , kendonun farklı bir yanını göstermişti. Her keiko yaptığımda ilk defa keiko yapıyorcasına heyecanlandım, her keiko da tüm gücümü ve öğrendiklerimi göstermeye çalıştım. Domo Arigatoo Takashima Sensei  :)

İlk Shodan sınavım  :) ahhh ne güzel bir gündü oysa benim için ( ve benle aynı sınava giren diğer talihsiz insanlar için ). herşeye hazırdım, geçiceğimden ne kadar da emindim....  elbette benle birlikte sınava giren insan topluluğunun yarsı da :)  en azından o gün bir sınava damgamı vurdum :)

9 yıl içersinde o kadar güzel anılarım olmuş ki, hangisini yazacağımı bilemiyorum cidden.Uzun bir ömrüm olurda , içersinde de Kendo varlığını sürdürürse , ilerde kitap yazarım herhalde  :) Kesin çok komik olur.

Bugün daha fazla uzatmıyacağım, umarım geçmişteki 9 yıl gibi önümdeki yıllarda güzel ve neşe içinde sürüp gider.

Hergün yeni bir "ilk" yaşıyorum. Sizlerle en güzelini yaşıyorum.

Teşekkür ederim  :)

Saygılarımla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...