6 Ekim 2011 Perşembe

Ayaklar İleri

Merhabalar ,

Son dönemlerde ülkemize gelen üst düzey kendoculardan öğrendiğimiz "Türklerin bacaklarının güzçsüz, üst gövdenin ise fazla güçlü " olduğu yönünde.

Üzülerek söylüyorum ki ; Haklılar

Kendimi geçen güzn videodan izleme fırsatım olduğunda çok utandım ve üzüldüm. Rakibe yaptığım her hangi bir vuruştan sonra yanlızca rakibe kadar gidip durduğumu gördüm. Oysa ben kendimi , dışarıdan bakıldığında gayet düzgün bir profil çiziyorum imajına kapılmıştım.

Ancak şu aşamada çözümün ne olduğunu bildiğimi düşünüyorum. Daha çok yürüyüş ve daha çok konsantrasyon elbette.

Benim için "Düzgün bir Men vuruşu" artık ; tüm kontrolün bende olduğu , orta hattan saldırdığım , güzel bir zamanla ile vurduğum ve ardından da rakipin arkasına geçebileceğim bir hız ve güç ile ilerlemek anlamına geliyor.

Sizde lütfen ayaklarınaz gerek önemi verin , kendo sadece kollarınızla yapılmıyor !

Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 Edinburgh Kendo Seminar - Sakın Kaçırmayın !!!

Merhaba Arkadaşlar, Bilen veya araştıran arkadaşlarımızın severek takip ettiği çok keyifli bir kaç blog'tan biri olan '' Kenshi ...